Розглянемо перевагах, які дає вчителю створення віртуальних уроків.
Процес створення навчальних відеоматеріалів достатньо трудоміский. Навіть при хороших навичках тудозатрати на створення відеоматеріалу відносно "живого" пояснення можна оцінити як 1:10. Тобто на створення 10-хвилинного навчального відео потрібно затратити майже 2 години часу. Початківцям потрібно ще більше часу.
Але коли проаналізувати, які переваги надає такий відеоурок, то стає зрозумілим, що такою роботи все-таки потрібно займатися.
Я - реаліст і добре усвідомлюю, що відеоуроки не панацея, а просто додатковий інструмент в руках учителя.
Останнім часом звучить багато нарікань, що діти мало читають. З іншого боку ми бачимо, наскільки перевантажена навчальна програма.
Коли мені доводиться задавати учневі опрацювати параграф з 13 сторінок, то в мене виникають дуже великі підозри, що він цього не зробить. Враховуючи, що мій предмет не єдиний, а учневі задано ще принаймі 3 уроки з таким же обємом матеріалу (а це вже майже 50 сторінок підручників, які потрібно опрацювати).
Ось тут можуть стати в нагоді відеопояснення вчителя, де виділено головне.
Останнім часом велика увага приділяється роботі з обдарованими дітьми. Цим в основному доводиться займатися в позаурочний час. На уроці вчитель ледь встигає ставить опрацювати програмовий матеріал. Про поглиблене вивчення годі й говорити. І чи потрібно це усім учням.
Тому і доводиться залишати здібних учнів після уроків, що є для них (і для вчителя також) додатковим навантаженням.
Наскільки зручніше записати навчальні матеріали і користатися ними для роботи з обдарованими дітьми. Інтерент дозволяє організувати дистанційну роботу. А це для учня і для вчителя набагато зручніше.
За допомогою відеоуроків можна організувати практикум по розвязуванню олімпіадних задач.
Якщо розглядати це як систему, то насправді відеоуроки. відеопояснення розвантажать вчителя у майбутньому, а вивільнений час вчитель зможе потрати на свою самоосвіту.
Ці переваги не вичерпуються вище перерахованим.
Підкреслюю те, про що говорив раніше: ви можете не поділяти мої думки.
Тому пропоную вам висловитись у коментарях до цього відео.
Відеоуроки дозволяють повноцінно задіяти до навчального процесу Інтернет. Мені здається, що з Інтернетом потрібно не боротися, що дехто це ще намагається робити, а користуватися в начальних цілях. І чим більше в Інтеренті буде якісного навчального матеріалу, тим краще.
Буду дуже вдячний за ваші думки щодо піднятих питань в коментарях.
Процес створення навчальних відеоматеріалів достатньо трудоміский. Навіть при хороших навичках тудозатрати на створення відеоматеріалу відносно "живого" пояснення можна оцінити як 1:10. Тобто на створення 10-хвилинного навчального відео потрібно затратити майже 2 години часу. Початківцям потрібно ще більше часу.
Але коли проаналізувати, які переваги надає такий відеоурок, то стає зрозумілим, що такою роботи все-таки потрібно займатися.
Я - реаліст і добре усвідомлюю, що відеоуроки не панацея, а просто додатковий інструмент в руках учителя.
Останнім часом звучить багато нарікань, що діти мало читають. З іншого боку ми бачимо, наскільки перевантажена навчальна програма.
Коли мені доводиться задавати учневі опрацювати параграф з 13 сторінок, то в мене виникають дуже великі підозри, що він цього не зробить. Враховуючи, що мій предмет не єдиний, а учневі задано ще принаймі 3 уроки з таким же обємом матеріалу (а це вже майже 50 сторінок підручників, які потрібно опрацювати).
Ось тут можуть стати в нагоді відеопояснення вчителя, де виділено головне.
Останнім часом велика увага приділяється роботі з обдарованими дітьми. Цим в основному доводиться займатися в позаурочний час. На уроці вчитель ледь встигає ставить опрацювати програмовий матеріал. Про поглиблене вивчення годі й говорити. І чи потрібно це усім учням.
Тому і доводиться залишати здібних учнів після уроків, що є для них (і для вчителя також) додатковим навантаженням.
Наскільки зручніше записати навчальні матеріали і користатися ними для роботи з обдарованими дітьми. Інтерент дозволяє організувати дистанційну роботу. А це для учня і для вчителя набагато зручніше.
За допомогою відеоуроків можна організувати практикум по розвязуванню олімпіадних задач.
Якщо розглядати це як систему, то насправді відеоуроки. відеопояснення розвантажать вчителя у майбутньому, а вивільнений час вчитель зможе потрати на свою самоосвіту.
Ці переваги не вичерпуються вище перерахованим.
Підкреслюю те, про що говорив раніше: ви можете не поділяти мої думки.
Тому пропоную вам висловитись у коментарях до цього відео.
Відеоуроки дозволяють повноцінно задіяти до навчального процесу Інтернет. Мені здається, що з Інтернетом потрібно не боротися, що дехто це ще намагається робити, а користуватися в начальних цілях. І чим більше в Інтеренті буде якісного навчального матеріалу, тим краще.
Буду дуже вдячний за ваші думки щодо піднятих питань в коментарях.
Немає коментарів:
Дописати коментар