середа, 22 січня 2014 р.

Розглянемо переваги...

Розглянемо перевагах, які дає вчителю створення віртуальних уроків.
Процес створення навчальних відеоматеріалів достатньо трудоміский. Навіть при хороших навичках тудозатрати на створення відеоматеріалу відносно "живого" пояснення можна оцінити як 1:10. Тобто на створення 10-хвилинного навчального відео потрібно затратити майже 2 години часу. Початківцям потрібно ще більше часу.
Але коли проаналізувати, які переваги надає такий відеоурок, то стає зрозумілим, що такою роботи все-таки потрібно займатися.

Я - реаліст і добре усвідомлюю, що відеоуроки не панацея, а просто додатковий інструмент в руках учителя.
Останнім часом звучить багато нарікань, що діти мало читають. З іншого боку ми бачимо, наскільки перевантажена навчальна програма.
Коли мені доводиться задавати учневі опрацювати параграф з 13 сторінок, то в мене виникають дуже великі підозри, що він цього не зробить. Враховуючи, що мій предмет не єдиний, а учневі задано ще принаймі 3 уроки з таким же обємом матеріалу (а це вже майже 50 сторінок підручників, які потрібно опрацювати).
Ось тут можуть стати в нагоді відеопояснення вчителя, де виділено головне.
Останнім часом велика увага приділяється роботі з обдарованими дітьми. Цим в основному доводиться займатися в позаурочний час. На уроці вчитель ледь встигає ставить опрацювати  програмовий матеріал. Про поглиблене вивчення годі й говорити. І чи потрібно це усім учням.
Тому і доводиться залишати здібних учнів після уроків, що є для них (і для вчителя також) додатковим навантаженням.
Наскільки зручніше записати навчальні матеріали і користатися ними для роботи з обдарованими дітьми. Інтерент дозволяє організувати дистанційну роботу. А це для учня і для вчителя набагато зручніше.
За допомогою відеоуроків можна організувати практикум по розвязуванню олімпіадних задач.
Якщо розглядати це як систему, то насправді відеоуроки. відеопояснення розвантажать вчителя у майбутньому, а вивільнений час вчитель зможе потрати на свою самоосвіту.
Ці переваги не вичерпуються вище перерахованим.
Підкреслюю те, про що говорив раніше: ви можете не поділяти мої думки.
Тому пропоную вам висловитись у коментарях до цього відео.
Відеоуроки дозволяють повноцінно задіяти до навчального процесу Інтернет. Мені здається, що з Інтернетом потрібно не боротися, що дехто це ще намагається робити, а користуватися в начальних цілях. І чим більше в Інтеренті буде якісного навчального матеріалу, тим краще.
Буду дуже вдячний за ваші думки щодо піднятих питань в коментарях.

Немає коментарів:

Дописати коментар