понеділок, 20 січня 2014 р.

Як запезпечити рівність доступу до якісної освіти?

Усім учителям, які задумувались над питанням, яку винесене в заголовок статті, пропоную переглянути відео, у якому Дафна Коллер розповідає про організацію навчального проекту Coursera.



Дане відео співпадає з моїми думками відносно процесу навчання. Усюди декларується рівність до освіти усіх дітей, незалежно від місця проживання. Але чи це відповідає дійсності? На якість знань впливає багато чинників. Зупинимось на одному з них - кваліфікація учителя. Якщо пригадати своє шкільне життя, то кожен з нас може пригадати такого собі не дуже кваліфікованого вчителя. Таких вчителів ми бачимо і зараз уже серед своїх колег. Це життя - ідеального нічого не буває. А якщо взяти сільські школи, де брак вчителів і деякі з них викладають далеко не за фахом? І підняти свій рівень не мають змоги, оскільки заклопотані підсобним господарством? Можна продовжувати... Та висновок на поверхні: учителі та умови навчання для різних учнів неоднакові, через те декларована рівність доступу до освіти усіх дітей далека від реальності і досягнути цього неможливо. Але прагнути цього потрібно. Один зі шляхів - інформаційні технології. 

Немає коментарів:

Дописати коментар